27 lip 2008

Fresco Cafe - fajna kawiarnia


Asia - W niedzielne popołudnie, podczas obchodów "Urodzin Łodzi" spacerowaliśmy wśród tłumów Łodzian po Piotrkowskiej. Nie byliśmy głodni, bo weekend spędziliśmy pod znakiem grilla i domowego jedzenia, ale zdecydowanie chcieliśmy się napić czegoś zimnego.
Igor - Asia miała ochotę na jakąś kawę, ja jednak przy takich upałach zapragnąłem czegoś słodkiego i zimnego.
Asia - Byliśmy w okolicach Saspolu i pragnienie się wzmagało. Ponieważ zaś wszystkie ogródki były zapełnione, wybór padł na znajdującą się w podwórku kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 107, Fresco Cafe.
Igor - Usiedliśmy sobie przy jednym ze stoliczków wystawionych na podwórku. Choć miejsc było sporo, także wewnątrz kawiarni.
Asia - Dosłownie po chwili pojawiła się młoda dziewczyna z menu dla nas.
Igor - Każde z nas otrzymało po jednym i zaczęliśmy wybierać. Jako że nie mogłem się zdecydować pomiędzy napojem a deserem, postanowiłem zamówić obie te rzeczy.
Asia - Ja szybko przejrzałam kawy gorące i zatrzymałam się na Ice Coffee (kawa na bazie espresso, z mlekiem, lodami waniliowymi i bitą śmietaną) oraz na Frappe (śmietanka 12% i kostki lodu również na bazie espresso). Ponieważ dwie kawy wieczorem to o jedną za dużo zdecydowałam się na słodszą wersję - Ice Coffee.
Igor - Ja postanowiłem wziąć coś na oczyszczenie kubeczków smakowych Bitter Lemon, a na deser wymyśliłem sobie deser z lodów kokosowych oblanych polewą z białej czekolady.
Asia - Kelnerka dała nam wystarczającą ilość czasu na wybranie dań i pojawiła się dokładnie w momencie gdy się zdecydowaliśmy. Pragnienie Igora było tak ogromne, że poprosił najpierw o swoją cytrynę, a dopiero potem o lody. Swoją prośbę wyraził chyba niezbyt dobitnie, bo po kilku minutach na naszym stoliku pojawiły się wszystkie 3 zamówione produkty razem.
Igor - Taki zgrzyt. Na cholerę mi napój, do topiącego się na takim upale, deseru lodowego? No ale nic, zacząłem pić Bittera, aby szybko przejść do smakowania lodów.
Asia - Ja nie miałam takiego problemu przy mocnej kawie, połączonej ze słodkimi lodami z pokaźną porcją bitej śmietany. Po prostu niebo w gębie.
Igor - Mój deser też był przepyszny i za bardzo nie wiem jak opisać przepyszny smak lodów z nie za wielkimi kawałkami kokosów, ale także że za małymi. Takimi akurat. No i wielkość całość w sam raz.
Asia - W tak zwanym międzyczasie odwiedziłam tradycyjnie toaletę. Duży plus: czysto, z klasą, pachnąco. Zresztą cały lokal jest wyposażony w nowoczesne w stylu meble, świetnie komponujące się z kolorem i zapachem kawy. Wychodząc poprosiłam o rachunek, który pojawił się na stoliku w małej drewnianej szkatułce z wypisanym wewnątrz tekstem "napiwki mile widziane".
Igor - Zapłaciliśmy, a napiwek miło zostawiliśmy.
Asia - Fresco Cafe to lokal zarówno na poranną kawę, pogaduchy przy ciastku jak i wieczorne sączenie czekolady we dwoje. Polecamy,

Wydatki:
Ice Coffee 12.00zł
Bitter Lemon 6.00zł
Deser lodowy 14.00zł

Ogólna ocena:

Ocena (skala od -5 do +5):
obsługa: 4
jedzenie: 5
czas: 4
wystrój: 5
czystość: 5

Kawiarnia Fresco Cafe
Łódź, ul. Piotrkowska 107
tel. 0605 101 604
www.frescocafe.pl


Wyświetl większą mapę

44 komentarze:

  1. Odwiedziłem to miejsce w sobotę.
    Wystrój rzeczywiście przyjemny, ładne zdjęcia na ścianach.
    Ale zamówioną 'czekoladą' już nie byłem tak zachwycony, bo był to chyba... rozcieńczony budyń :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zorro11/2/10

    Też zajrzałem, skuszony Waszym opisem. W mojm przypadku nie zawiodła strona kulinarna - kawa i szarlotka bardzo w porządku. I gazetkę można poczytać. Ale... trochę zbyt pusto, jak dla mnie. Może nie od razu aż "Niebieskie migdały", ale trochę "klimatów" by się tam przydało. Wszystko słychać i widać ze strony sąsiadów. Mało intymnie. Ale kawa smaczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/12/10

    Since there are assorted poor sellers abnormally over the Internet who advertise bargain affected or replica affluence swiss replica watches adage that they are originals, you'd bigger aggregate abundant advice and apprentice something to assay the affected from the authentic. The smartest will attending even added afield.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. My brother recommended I may like this web site. He was entirely right. This publish actually made my day. You can not consider just how so much time I had spent for this information! Thank you! Unique Dofollow Backlinks

    OdpowiedzUsuń
  6. What to do to get rid of Verizon email not working?

    There are good chances that the antivirus or even add-ons might be the reason behind this error as these programs can interfere with the sending and receiving procedure of Verizon emails, which can further cause the Verizon email not working today.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotify aylık dinleyici satın al ve playlistlerin herkes tarafından dinlensin. Spotify çalma listesi takipçi satın al ve playlistlerin popüler olsun. Soundcloud beğeni satın al ve rakiplerini geride bırak.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6236661453164119085&postID=7837353943777220834&page=2&token=1649247753072&isPopup=true

    OdpowiedzUsuń
  9. Medical Equipment Manufacturers in Medical Equipment Manufacturers in Kolkata should also consider shortening the distance between their 출장샵
    출장샵
    출장샵
    출장샵
    출장샵
    출장샵factories and their customers as much as possible. If this is not possible, then a company should consider a central distribution point to concentrate shipments to allocate in an efficient manner.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting , good job and thanks for sharing such a valuable topic.
    THC Diamonds

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16/8/22

    buy iboga online buy iboga root barks online buy iboga ta online buy iboga capsules online buy iboga hcl online buy iboga seeds online buy iboga pot nursery online buy ibogaine online Buy Ibogaine online Ibogaine for sale buy iboga capsules buy ibogaine hcl

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18/8/22

    comprarcarnetconducir.com
    comprarcarnetconducir.com
    comprarcarnetconducir.com
    comprarcarnetconducir.com
    comprarcarnetconducir.com
    comprarcarnetconducir.com

    OdpowiedzUsuń
  13. अच्छी जानकारी के लिए धन्यवाद। कृपया इस वेबसाइट पर जाएँ। यह देखने के लिए अच्छी सामग्री है नागिन 6

    OdpowiedzUsuń

PokazuJemy czytelników strony